Anem al lipdup per la llengua a Perpinyà?

jordi

New Member
nois, ens fotarem una pallissa amb moto, entre parades i arancades sortirem de nit i arrivarem de nit, ... i .... hem de menjar de peu dret un bocata ? Nooooo !

canvi de plans : he reservat taula a un restaurant al casc antic de Perpinyà, a Le Table
http://www.latable-restaurant.com/

a més a més, per esmorçar o brenar o per fer un café, podem pendre també una botelleta de vi + termo de café + petaca + fuet + ....

millor així, oi ?

Collonssss !!!!

Ja el vaig mirar jo aquest restaurant, pro vaig pensar que tal vegada era una mica massa, pro vaja, si ja esta reservat, no li farem un lletg :D:D:D

Cap problemaaaaaa !!!!

Autor #44
Doncs m'està perfecte anar de restaurant, i si ja està reservat encara més! Tot i així portaré unes llaunes de coca-cola pel viatge.

Hola Fenici. David per els amics que tal cuant de temps espero que estigueu be tota la famili ja em diras quelcom. i be a la resta de companys i amics que os ho passeu d'allo mes be,el restaurant aquest es molt maco m'han dit i es menja de conya a preus bastant asequibles ja direu com ha anat tot salutacions i birres per tothom:D

Última edición por un moderador:
Autor #47
Ramon si al final prens cafe,portare coca de xocolata, i 6 llaunes de coca cola.
Fins disabte a les 7.45h a la benzinera de l'esclat.

EPPPPP !!!!

Porteu tots les camisetes del Intocables :)

Farem patxoca :)

Al final, el Jordi ve amb una Companya i jo amb la Pila, aixi que de moment, menu per cinc !!!! :D:D:D

jordi

New Member
doncs si, dia fantàstic !!
gairebé 50 motos, mooolt bon ambient festiu, gent molt maca i molt bona organització.

varem sortir ben aviat al matí de Vilafranca ( 7:45 ) i varem arribar al cap vespre ( 20:30 ).
500 kms de fresqueta, temperatura ideal, caloreta, calor, molta calor, calor, caloreta, i temperatura ideal.
Sol tot el dia.

Ruta :
Vilafranca AP7 fins la jonquera. Jonquera a Perpinyà per carretera nacional. A mida què anàvem punjant per l'autopista, anven afegint-se grups de diferentes contrades. A l'aera de la Jonquera foto familiar de tot el grup.
Arrivada a Perpinyà a querta d'una.
Dinar fantàstic a "le Table" ( el Ramón ja penjarà les fotos )
Rodartge del LipDup i actuacions castelleres ( el Joan Anton també penjarà foto )

a Quarts de cinc sortida per carretera nacional.
A La jonquera gasolina per les Harley, i gasolina per nosaltres : boníssima la coca de xocolata.
a Hostalric parada per tapar-nos ( ja havia baixat la temperatura )
Desde Hostalric ja entrem a la AP7 fins fins Vilafranca

en resum, molt molt bona sortida

Autor #54
MOBIL 150.jpg Trobada a l´area de Polinya ap7 MOBIL 152.jpg Trobada de tots els motards a l´area dela Jonquera MOBIL 153.jpg Ja a Perpinya motos aparcades MOBIL 160.jpg Tot preparat per la gravacio del lipdup MOBIL 162.jpg MOBIL 165.jpg MOBIL 166.jpg En plena gravacio del lipdup MOBIL 170.jpg Inclus tot un intocable com el Jordi fent pinya dins del lipdup.

Bon dia Aixi m'agrada, quin ambient es veu a les fotos.m'alegro molt que tots estigueu be aixo es el mes important de tot, el tiveri ja veig tambe que de conya i les begudes tambe, ainssssssss quina enveja en doneu punyeteros jejejejeje,pero esclar obligacions paternes el dissabte no podia vindre, en cuansevol cas es una ruta maca i un lloc per tornar-hi salut i birres:D gracies per la aportacio

Rixi

New Member
Jooooo quina embeja!
Las fotos molt maques!
I la coca de xocolata!? quina pinta més bona!!!! La va fer en Joan Anton!? Si es així, JA ESTÀS TARDANT EN FER-ME UNA PER MI (amb doble de xocolata)!!! jajajaja :wink:

Síguenos en Facebook