Anem al lipdup per la llengua a Perpinyà?

Autor #21
En principi un servidor, Jordi,Ramon sortirem a les 8.00 de Vilafranca disabte.
En Fenici,Skalator,Rixi ja direu alguna cosa segura.

Bon dia a tothom finalment no anirem al lipdup a perpinya obligacions paternes dissabte salutacions i que vagi molt be el viatge salut i birres:D

Be, jo vindre, aniria be fer una llista per aclarir qui ve i qui no, la inicio:

Llista
------------------------
Joan Anton
Jordi
Devil sea

He estat mirant el tema i no esta clar on quedem de Perpignya per trobar un restaurant a prop on anar a peu.

Que us semble si montem un picnic? :)

La idea es que jo en lloc de amb la Fat, vingui amb el triker, podem portar una nevereta, i el jala sense cap problema, arribem alla i parem la paradeta i dinem com a senyors, no se, un pot portar una cosa, l'altra un altre, o posem tot dins el Blackbird i apa, a disfrutar :)

Autor #27
Ok si vols Ramon ja pots contar amb una mica vi,una mica cava,pa,embotit, ja diremu alguna cosa.

Última edición por un moderador:
jejejeje Devil Sea asistencia tecnica i catering molt be es genial aixo. que os ho passeu molt be de veritat cuant sigui gran en comprare un triker tambe. ara fora de conyas es molt bona idea a Perpinya tema menjar etc es carissim salut i birres:D

Vejam.....

Primer,sapiger quants som, despres, que volem menjar, si voleu, podem pendre un fogonet, cap problema.

Per la beguda, no us preucupeu, portaren nevera, aixi que per el cava, no patiu i a mes, del bo.

Menjar....

No se, desde truitas, bocatas, pa de pages amb pa amb tomaquet, embotits, el que volgueu

Vinga,que quedan pocs dias

Autor #33
Per mi pa amb tomaquet i embotit,aixi no cal pendre massa cosa.Ramon la nevera que dius cap una botella de vi,una de cava i unes llaunes.Ja direu alguna cosa del menu.
Si no passa res nosaltres tres a falta del que digui el Fenici que va dir que li faria gracia.

Vale, cap problema, amb la nevera, avui m'acosto al Decathlon i o deixo arreglat

A veure si pot ser aixi

Pa i embotits variats
Algo de postre
Cafe (amb un termo) i si es vol "batejar", tambe tindrem algo
Beguda, Cava del meu, frequet, fresquet, llaunes de coca, aigua (per rentarnos les mans :D)

Ok, si us va be jo portare aigua,pa,coca de xocolata (bonissima),i llaunes de coca cola,oli,sal.
Vale, jo portare, la nevera amb el refrigerant, botella de cava, termo amb 0,8 l. de cafe, petaca per fer el "carajillu" y un parell de fuets, vasos i plats

Síguenos en Facebook